مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 14:152021-08-27سياسي

شورای عالی توسعه خوزستان، سیاست های دولت را اجرایی کند 


نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خوزستان، مشکل عمده اشتغال است، گفت: باید با برنامه ریزی جلو برویم و شورای عالی توسعه خوزستان با ریاست معاون اول رییس جمهور، - ایسنا/خوزستان نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خوزستان، مشکل عمده اشتغال است، گفت: باید با برنامه ریزی جلو برویم و شورای عالی توسعه خوزستان با ریاست معاون اول رییس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و چند تن از وزرا، نماینده ولی فقیه و استاندار و اعضای دیگر، باید سیاست های دولت در مورد خوزستان را اجرایی کنند.

فریدون حسنوند در جلسه شورای اداری خوزستان که امروز (5 شهریورماه) با حضور رییس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: خوشحالیم از اینکه همه نیروهای انقلاب را نسبت به رفتار مردمی و انقلابی سربلند کرده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همه نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، پشتوانه و حامی دولت انقلابی و مردمی شما خواهند بود تا این دولت خدمتگزار و سربلند باشد.

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ارتباط با استان خوزستان، شخص آقای رییسی با موضوعات مربوط به خوزستان سر و کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی توسعه خوزستان، سیاست های دولت را اجرایی کند 

شورای عالی توسعه خوزستان، سیاست های دولت را اجرایی کند